четверг, 19 февраля 2015 г.

Хочу до Аграфки =)



Так-так, ви не помилились, я вирішила хоч раз спробувати свої сили у наборі до ДК =) Хоч я і була вже у складі двох дизайн команд у ЧБ Синя Груша та АССОРТІ, але я ні єдиного разу не писала таких постів і не намагалася попасти у ДК =) Обидва рази дівчата самі мене запрошували =)

А тут  закортіло мені все ж таки спробувати як це? Які відчуття коли тебе обрали серед багатьох претендентів? Чи коли обрали когось іншого і тебе немає в омріяному списку...
Хочу нових емоцій =)))

Ну і з чого почати? Скрапом я займаюся вже декілька років і отримую неймовірне задоволення від цього =) Люблю різні стилі і напрямки, люблю пробувати щось нове =) Люблю те віддчуття коли тримаєш у руках готову роботу, люблю блиск очей у людей які тримаюсть у руках твою роботу... Люблю скрапошопінг навіть більше ніж сам процес скрапінгу =) Зовсім недавно відкрила для себе магазин Аграфка з його неймовірно хазяйкою Анною =) Дуже приємна людина і дуже гарний і затишний магазин з широким асортиментом =) І думаю буде прекрасна дизайн команда, частиною якої хочу бачити і себе =)))

Ну і трішечки моїх робіт...


Більш за все я люблю створювати альбоми! Великі і маленькі, товстенькі і навіть пухнасті =)))

Із останнього це мій шеббішний Ля Фамм для донечки! Обкладинку ще не можна показувати, узагальнюючого поста не написано, тому помучаю вас сторінками =)



Також не можу не показати свій тогорічний Зимовий Альбом! 




Тут вже не буду мучити вас всіма розворотами, їх детальніше можна знайти за посиланням СП Winter Holidays. 

І декілька інших альбомів:


 


І така собі скрапова фотокнига в мене є:


Також дуже люблю блокноти!!!





Що ще? Листівки! Обкладинки для паспорту! Конверти та запрошення!


А ще сторінки!!! Як я могла про них забути! Обожнюю сторінки! Наробилася їх вже досхочу =)))




Ну і як не похвалитися арт-об"єктами? Альтер-арт моя любов =)))

Коробка для фотокниги


Шкатулка зі справжньої книги



 Ще різні шкатулки


Фоторамки, і навіть лялька Тільда =) І парочка моїх МК =) А ще я в"язати вмію і вишивати хрестиком =)))

Ото вже нахвалилася =))) Треба закруглятися =)))
Нехай мені пощастить, а вам дякую що витерпіли такий довгий-довгий пост =)))

2 комментария:

  1. Господи....... я не видела половины, оказывается! )))
    Блокнотик в шубе- это был мой первый взрыв, но потом я перестала считать остальные! )) Лель, мне кажется, что я любила тебя всегда, но сегодня- я люблю тебя больше! )) Без тебя Аграфке не жить!!! )))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Посмотрим-посмотрим! Спасибо дорогая моя!!!

      Удалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...