понедельник, 18 мая 2015 г.

Листівка Різдво з Аграфкою =)

Доброго всім дня, мої любі =)

Продовжую творити новорічні та різдв"яні листівочки разом з Аграфкою! Вже збирається чимала купка =) Так приємно =))) Новий рік ще не скоро, а я вже запаслася роботками =)))
Обов"язковим елементом завдання є зірочки= )


Цього разу у мене листівка з повністю саморобним фоном з нуля =) Ох уж ці спреї\маски\пасти\пудри !!! Ніяк не награюся з ними!!! Такий простір для творчості!! Роби що завгодно! Що просить душа =)

Моя душа попрохала новий червоненький спрей Lindу's та голову оленя, яку я знайшла в своїх запасах дякуючи попередньому завданню і моїй лісовій сторіночці =)))

І вийшла така собі простенька листівочка в традиційній кольоровій гаммі =))) Правда багатошарова та об"ємненька =)))



Ближче =) Тут видно що фон не лише паста\маски\спреї, а ще й ускладнений ембоссінгом та текстовими штампами =)


Зірочки як ОЕ =)


Нарахувала їх аж вісім штучок =)



Приєднуйтесь =)

А я участвовала еще в одном зимнем задании №104 "Новогодняя открытка со звездами" от SDC =) и я в ТОП-3!!!  Приятненько!!!



5 комментариев:

  1. Яка цікава листівочка! Дуже подобаеється! І так ці "аграфкові" завдання незвичайно виглядаюсь коли за вікном майже літо ))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо, Наташ =) Ага, лето, а замние открытосы вносят разнообразие =)))

      Удалить
  2. Яркая, праздничная открытка! Спасибо за участие в задание блога SDC!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо вам за зимнее задание среди весны:)))

      Удалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...