среда, 6 мая 2015 г.

Сторіночка для Аграфки =)

Привіт усім =)
А я знову тут =) І знову з новим постом =)))
А все тому що у нас в Аграфці нове завдання!!! Про ліс і пісні =)))


В мене ліс надзвичайно зачарований вийшов, але і гілочки і пташки єєєєєєє =)))
Зробила сторіночку цього разу, хоча і жалілася що втомилася від сторінок =))) Не відпускають вони мене =) Сторінка - це найпростіше що можна зробити за короткий строк =) Тим паче маючи багато-пребагато нових спрейчиків і трішечки натхнення =) Спреї і пудри Ліндіс мені Чашечка надарувала накануні і я не змогла встояти щоб не випробувати їх якнайшвидше =)



Сторінка знову про мою донечку Маргошку =) Вона тут у ролі основної зозулі =)))
Я з цим фото вже робила для неї сторінку тут, але вона в іншому стилі... хоча теж є однією з найлюбленіших =)  Так що буду збирати  тепер колекцію сторінок моєї співачки =)))


Тут у мене складний міксмедійний фон... Награлася вже с тими спреями досхочу =) Ще тут і текстурна паста через трафарет, і мільон пудр теж Ліндіс і штампінг і знову спреї... Коротше, відвела душу можна сказати =)))

Дуже мені подобається ще ця багатошаровість! Тут у мене і скрап-папірчик є, і просто забризкані бумажечки, і серветочки Прима, і прокрашена тими ж спреями марля і ниточки =)))


Квіти і вирубку - все спреїла улюбленими кольорами =) Єдине чого мені не вистачило це мабуть якихось пігментів щоб додати акценту кольорам. Треба буде придбати якось та спробувати що це за звір і з чим його їдять =)))


Бачите ембоссінг по краю сторіночки? Його не всюди добре видно, але він єєєєєє =)))


 Ну і ви спитаєте де ж ті гілочки і пташки про які я писала вище і які є обов'язковими елементами цього завдання =))) От з ними вийшла засада =))) Я і подумати не могла що не маю зовсім ніяких пташок =))) Ані чипборду (тільки величезні голуби і сови), ані дерев'яшок якихось, ні штампиків, ні шармиків... Тупік =))) Але я знайшла вихід =))) У мене є ножик олень спелбіндеровський, і в нього рога у вигляді гілок з пташками =)))
Він і пішов у справу =))) Рога повідрізала, заспреїла і вуаля! Вони вже прикрашають мою чарівну лісову хащу =)))



Ну от і все =) Приєднуйтесь до нашого завдання! Буду з нетерпінням чекати ваші інтерпретації на тему =)))
Всім чмоки =)))

В работе использовала Скетч для страничек №04-2015 от Арт-Уголка и попала в ТОП!!! Это невероятно!!! Второй раз в Арт-Уголке!!! Ехууууууууууууу!!!


А в задании "Зазвездимся" от ЧБ Мухи Творчества моя страничка уже попала в ТОП!!!!!


8 комментариев:

  1. Алена, так интересно читать тебя с непривычной для меня стороны! Ты ну очень многогранная девушка!
    Страничка супер! Люблю эти цвета. Ну и Маргарита, всегда знала что растет настоящая красавица.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ггггггг =))))) С "непривычной для тебя стороны" это українською мовою чтоли? Прикольно =))) И спасибо за теплые слова от меня и от Ритки =)))

      Удалить
  2. Спасибо что участвуете в задании блога "Бумажное Вдохновение ":)

    ОтветитьУдалить
  3. Вау! Какая красота! Сочные краски, волшебные! Страничка очень цепляет! Спасибо, что воспользовались скетчем от "АртУголка"!

    ОтветитьУдалить
  4. Очаровательная страничка! Спасибо от Скрап Клуба АртУголок!

    ОтветитьУдалить
  5. Взрыв цвета. Очень красивая работа.
    Спасибо, что участвуете в заданиях Скрап Клуба АртУголок!

    ОтветитьУдалить
  6. Девочки, спасибо и вам и АртУголку за такие скетчи! Всегда удачные, интересные и неизбитые:)

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...